Naiste lemmik

6 olulist nippi, kuidas magamistuba heaks uneks ette valmistada!

Naisteleht 10.08.2017, 21:14

Kui sul on probleeme uinumisega ja pealtnäha mitte miski ei aita, siis proovi enda magamistuba kriitilise pilguga vaadata - kas seal on midagi, mida saaks hea une eelduseks muuta? 

Kaalu seinte värvimist. USA uneuuringute sihtasutuse sõnul sobivad magamistuppa kõige paremini hallid/varjulised ja sinised toonid, sest need värvid muudavad meid kõige efektiivsemalt rahulikumaks, mistahes tujus me ka ei ole.

Hämarda toad. Kui sulle ei meeldi täiesti pimedas magada, siis hangi voodi kõrvale väike lamp. Samuti aitavad rahulikult uinuda lavendlilõhnalised küünlad.

Investeeri kardinatesse. Ehk soeta sellised kardinad, mis teevad toa täiesti pimedaks ja ei lase ka kuuvalgusel tuppa paista. Uuringud on tõestanud, et kõige parem uni tuleb täiesti pimedas toas.

Vaheta linad. Tundub iseenesest mõistetav soovitus, ent kõige parem uni tuleb ikka värskete linade vahel! Väldi sünteetikat ja nailonit ning eelista 100% puuvilla.

Soeta uued padjad. Juba tervisele mõeldes tuleks välja vahetada vormist välja läinud padjad.

Katseta unespreisid. Lavendlilõhnalised spreid tagavad hea une. Piserda spreid paar korda padjale ja hea uni ning heaolutunne on garanteeritud. Selliseid spreisid võib otsida näiteks voodipesu müüdavatest poodidest.

(freeimages.com)